#윤정한_생일_인상적이네.


Nem terveztem litániát írni a következő bejegyzéshez (hiszen december 30-ra és február 18-ra tartogatom, hehe), mégis, az ujjaim nem tudtak megállni, és csak írtak, és írtak. Nem is csodálom. 

Ma 21 (vagy mondhatok 22-t is) éve született ez a nem is olyan apróság; ezt azért mondom, mert a többiekhez képest olyan kicsinek tűnik, közben meg a 178 centijével nem is annyira kicsi. Lényegében mikor még nem ismertem a Seventeen-t, akkor akadtam rá pár képre Jeonghanról, akit, a koreai tudás hiányában simán lelányoztam. Bár már akkor is irigyeltem a haját, nem kérdés, ki nem szeretne ilyen gyönyörű hajkoronát a magáénak tudni? Miután megismertem, mi fán terem ez a tizenhárom fiú - nem lett a kedvencem. Az érdekesebb karakterek szúrtak szemet nekem, mint Vernon (heheheheh, ő is egy külön téma~), Seungkwan vagy éppen Jihoon. Persze Jeonghan is a legkülönlegesebbek közé tartozik nem mindennapi megjelenésével, sőt, mikor az első klipet megnéztem, azonnal felismertem: szóval akkor ő tényleg fiú?

Mára a sok kérdés mellett az egyik kedvencemmé vált. Nem ő a kedvencem a bandából (aki nem tudja, ki az, mehet a sarokba lol), mégis ott kullog a második helyen. Ma nem is a sorrendekről van szó, hanem csupán róla: Jeonghannak szülinapja van, hadd ne sorolgassunk!

Egy szónak is száz a vége, nagyon-nagyon boldog születésnapot Jeonghannie~! Remélem, csodás napja volt, még ha nem is látja ezt, de kívánok neki minél szebbeket. ❤️

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Remember.

aliexpress-kihívás.