BIAS TAG.

annyeong!~
Ismét jelentkezem, és megígérem, hogy ezúttal többet fogok posztolni - ha nem is akkora kaliberű posztokkal, de annál többel -, bár kevesebb, mint két nap, és kezdődik a DUE tábor, reményeim szerint ismételten csodálatosan - ugyanis már másodjára töltöm Egerben az év legjobb 10 napját. Ha szeretnétek, szolgálhatok élménybeszámolóval, bár Mee-Chan-nak alapból lógok eggyel, de remélhetőleg minden úgy fog sikerülni, ahogy terveztem.

Ma nem leszek olyan hosszú, ismét egy taget hoztam; ezt még réges-régen Arisnél találtam, és kölcsönöztem el, még egyszer köszönöm ^-^ Lényegében ki kell választanod 10 biast, vagyis kedvenc bandatagot különböző bandákból, majd egy kérdés erejéig két tag közül kell választanod. Aki szeretné, nagyon szívesen elkölcsönözheti, de én kicsit lejjebb meg is jelöltem pár emberkét. ^^
Nem néztem meg előre a számokat a kérdésekhez, teljesen random lesz minden, tehát nem írtam ahhoz a kérdéshez, teszem azt Baekhyun-t, amelyikhez nagyon akartam, hogy kijöjjön, a meglepetésszerűség az életem. [P.S.: nem sorrendben vannak a biasaim, úgy írtam, ahogy jött.]

Én jelölöm erre Mrs. Pandorát és Abby-t, remélem, elfogadjátok, és jól fogtok vele szórakozni! c:

Jelölj meg 10 biast!
1. Xiumin [EXO]
2. Mark [GOT7]
3. Jin [BTS]
4. Doyoung [NCT U]
5. Baekhyun [EXO]
6. Taehyung [BTS]
7. T.O.P. [BIGBANG]
8. Taeyeon [SNSD]
9. BamBam [GOT7]
10. J-Hope [BTS]



{7;5} Ki lenne a legjobb barátod? (Baekhyun - T.O.P.)


Esküszöm, T.O.P., imádlak, de komolyan. Ő volt az első k-popos biasom életemben, mivel a BIGBANG volt az a banda, aki megszerettette velem ezt a világot. De én mégis Baekhyunt mondanám, mivel egy idő után (ne kérdezzétek miért) az EXO-ra kezdtem fókuszálni, és más bandák kissé hidegebben hagytak (igen, még a BTS is - ami nagy szó)... szóval ebben a kérdésben Baek nyert.






{3;9} Kinek van jobb hangja? (Jin - BamBam)
Most aztán jól feladtam magamnak a leckét. Kezdjük ott, hogy néha Jinre azt hiszen, Taehyung. Ha nem hallgatom figyelmesen, és nem tudom, ki énekel éppen (mivel friss a szám/nincs mv/nem néztem még dalszöveget), tényleg elhiszem - és ez a dalszerző hibája, mert szinte mindig Jin énekli a második olyan részt, amit először Tae énekelt. Lásd: No More Dream, War of Hormone, We are Bulletproof (bár itt hallatszik, hogy más a hangjuk), stb. BamBamnak van egyfajta karakteres hangja, például a Just Rightban mindig kiemeljük a rezgéseket a hangjában. Nagyon nehéz dönteni, de ha az egyediséget nézem, akkor BamBam a kör nyertese. egy gonosz lélek vagyok, szegény Jin

{2;6} Ki a viccesebb? (Mark - Taehyung)

Ennél szimplább választ még nem írtam: még szép, hogy Tae. Mégis ki más lenne képes elefántot csinálni két anyajegyből (fun fact: nekem is van, csak az alkaromon, nyeheheh lélektársak vagyunk), és még abból is viccet csinálni, ami nem igazán az? Félreértés ne essék, Mark is egy külön tészta, de Taehyunggal versenyezni? Ráadásul ebben a témában? Nem is tudom.

{8;10} Kivel dolgoznál szívesebben? (Taeyeon - J-Hope)
Ismét egy jó kérdés. Hopival több szempontból dolgoznék; az egyik, hogy valamilyen szinten javíthatná a tánctudásomat, meg persze ott az egész Bangtan, így exkluzív betekintésem lehetne pár dologba. Taeyeonnal viszont azért is érné meg dolgozni, mivel (1) ő a kedvenc női idolom, (2) minden álmom, hogy egy fikarcnyit is olyan lehessek, mint ő.


{1;4} Ki a jobb táncos? (Xiumin - Doyoung)
A helyzet az, hogy Xiumint nem nagyon láttam még táncolni, ha nem vesszük annak ezeket a videókat (x x x), ami nagyon aranyos, a cukiságfaktort teljesen kiütötte. Rendben, az MV-kben csak-csak látom, bár szerintem el van nyomva a főbb vokalistákkal, lásd Baekhyun vagy Suho. Doyoungot is láttam táncolni, igaz, ez is csapatostul történt. Ehhez az is hozzátársul, hogy míg az EXO-nak rengeteg MV-je/Dance Version-je van, az NCT-nek még kevés, kevés alapanyaggal meg nem érek sok mindent. Szóval XiuXiu.


{2;9} Kinek szebb a mosolya? (Mark - BamBam)
BamBam nekem mindig megmarad az örök kisfiúnak, tényleg, minden porcikája aranyos, tetőtől talpig. Ám a Got7-ből Mark volt az, aki először nyomot hagyott bennem, és - ha hiszitek, ha nem - pont a mosolya miatt.


{4;5} Az utolsó conceptjükben melyikük stílusa tetszett jobban? (Doyoung - Baekhyun)
Bevallom őszintén, a Monsterben először kifejezetten nem tetszett a szürke kezeslábas nem csak Baekhyunon, hanem az összes tagon. Az már más kérdés, hogy a szájpc-s szett is ott integetett a sarokban elég feltűnően, mégis, a Witout You-ban Doyoung volt szinte a legeslegaranyosabb. Hozzáteszem, azért az NCT U utolsóját vettem figyelembe, mivel igaz, hogy most, elsején kijött egy száma a fő bandának (NCT), nincs hozzá olyan MV, amiben megtalálható lenne valamelyikük is.


{1;8} Kivel ragadnál ott egy lakatlan szigeten? (Xiumin - Taeyeon)
Inkább valami fiúval ragadnék egy szigeten (jelen esetben Xiuminnal), mint egy lánnyal, mert az utóbbival rövid időn belül háborúba kezdenék - itt nem pont Yeonra célzok, hanem bármilyen lányra. Van az a rossz szokásom, hogy vonzom a bajt és a rosszat, így tökéletesen elképzelhető, hogy szétszednénk egymást. Fiúkkal más a helyzet, velük rejtélyes módon sokkal jobban kijövök.


{3;6} Melyikük tetszik jobban (kinézetre)? (Jin - Taehyung)
Esküszöm szórakozom magammal. Mondom, én semmit nem terveztem meg ebből az egészből, erre tessék, a két legdrágább szívemcsücskét (kifejeztem magam) sorsolom ki magamnak. Csodás. Jint is mérhetetlenül imádom, tényleg, szinte a bias wrecker a csapatban, de... azért van oka annak, hogy Tae az Ultimate Biasom. Nem akarok többet hozzátenni, csak fájdul a szívem.
Meg mit nem! Egy tag nem ronthatja el a kedvemet, főleg egy ilyen kérdéssel. Ezért döntöttem úgy, hogy nem tudok dönteni. legjobbötletemever 


{7;10} Melyikük első benyomása volt az erősebb? (T.O.P. - J.-Hope)
T.O.P. tipikusan az a karakter volt, akinek valamije tetszett meg, egy-két dolog; ez épp a haj volt, és persze a hang. J-Hope pedig bevallom őszintén, az első biasom a BTS-ből. kövezzetek nyugodtan Már elsőként imádtam az ugrabugrálós, ölelgetős Hobit, szóval ezt is letisztáztuk. (amúgy egyre rövidebb válaszokat adok, észrevettétek?)



{4;9} Melyikük stílusa tetszik jobban? (Doyoung - BamBam)
A GOT7 régebb óta foglal helyet a k-pop listámon, mint az NCT - nem is csoda, hiszen az utóbbi később is alakult. BamBam stílusa főként a Girls Girls Girls MV-jében fogott meg, de minden további klipben megnyerő volt a kisfiús arcával. Doyoung inkább a hangjával hódított, mintsem az elképesztő stílussal.


{3;10} Ki van előrébb a bias listádon? (Jin - J-Hope)
Az a szomorú, hogy ismét csodálatos döntés elé állítottam magamat, de jelenleg Jin egy kicsivel előrébb áll a listán, mint Hobi. Hogy ez megváltozik-e? Csak rajtam múlik.


{2;7} Kivel mennél szívesebben egy kísértetjárta házba? (Mark - T.O.P.)
Higgyétek el, mindent megadnék azért, hogy Mark ijedt fejét láthassam, de egy kísértetházban inkább ugranék T.O.P. nyakába, mintsem nyomnám össze Markot (nehéznek számítok a 43 kilómmal emberkék). Meg amúgy is, T.O.P. idősebb, és lehet, nem ijedne meg annyira, én viszont szerintem ott is maradnék, ha nem lenne mellettem valaki.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#윤정한_생일_인상적이네.

Remember.

aliexpress-kihívás.