{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Ha ezután már csak 5 blogot olvashatnék...

Eyo guys! ^^
Meg is érkeztem az első VKP-s bejegyzéssel. Őszintén, félek amiatt, hogyan fog sikerülni, mivel ez az első ilyen témájú posztom, de ez nem is csoda, hiszen csak most csatlakoztam a programhoz. Jó ideje nézegettem a VKP-s posztokat mindenféle személyes blogbirodalomban, de most végre eléggé érettnek éreztem magamat ahhoz, hogy belevágjak ebbe. (12 és fél évesen VKP? Na ne szórakozzunk.)

Mi ez? A {Vigyázz! Kész! Posztolj!} egy kéthetente jelentkező blogger kihívás, ahol a résztvevők előre meghatározott, egészen a cikkek megjelenéséig titkos témákról írnak blogjukban. Ha csatlakoznál vagy érdekel a kihívás részletes szabályzata, keresd fel a VKP kihívás összefogó bejegyzését. A többi résztvevő írása az inlinkz gyűjtemény gombjára kattintva érhető el.

Az első téma, amivel foglalkozni fogok, nem más, mint: 
Ha ezután már csak 5 blogot olvashatnék...

Meg kell mondani, ez a kérdés nagyon nehéz, hiszen ha megnézitek a Blogger profilomat, láthatjátok, hogy nem kevés blognak vagyok rendszeres olvasója. Így eléggé át kellett gondolnom, melyik blogokat is válasszam, melyek azok, amelyek szívemhez legközelebb állnak. Végül sikerült a döntés, egy kisebb szortírozás után.



Nem akartam nagyon a fanfiction és történetek birodalmába belemenni, de mégis fellelhető fanfiction-ös blog a listán. Ebben a feladatban nem érdekelt az, hogy az oldal blogspotos vagy g-portálos, hiszen csak a felület más, tartalmilag mind a megosztásról szól - valamilyen formában. Így született meg a következő lista (a listán lávő blogok nem sorrendben vannak):

Amit biztosan olvasnék akkor is, ha meglenne az ötös limit, az Nina oldala, az .ambivalentina. Őszintén nagyon örülök, hogy rátaláltam, hiszen Nina számomra nagyon kedves személy. Igaz, nagyban még nem beszélgettünk egymással, sőt, én voltam a nyuszi, hogy sosem írtam, csupán akkor írtunk egymásnak pár sort, mikor egy nyereményjátékán nyertem. Hasonló, itt értem nagyon hasonló, az ízlésünk, én is imádok animét nézni és k-pop megszállott vagyok, akárcsak ő. Remélem a blog még rengeteg ideig fennáll, és így sunyiban bár, de mindennapos követője vagyok. 

A második weboldal a listámon a {b l o o d y r o m a n t i c}. Titokban nagyon szeretem a Star Warsot, és a Gotham-be is párszor belenéztem. Nem mondom, hogy azonnali kedvencemmé vált, kicsit furcsa, ugyanis nem vagyok hozzászokva a műfajhoz, de Raistlin mindkettőt csodálatosan képes leírni. Fanficeit esős napjaimon is visszaolvasgatom, van amikor nevetek, van amikor sírok; minden hangulatra találtok valamilyen ficit, hiszen már rengeteget írt, nem is csoda, hogy annyian falják a műveket.


A harmadik blog nem más, mint a VIP Dragonflies, Hachi tollából (vagy billentyűzetéből, részletek). Ugyan csak pár napja találtam rá a portálra, mégis annyira belpota magát a szívembe a stílusával és úgy önnmagával, hogy megkedveltem. Az pedig pluszpont volt, hogy ő is k-popper, így rokonlelkünk összetarthat - persze ha a szimpátia kölcsönös, akkor. 


Negyedik pedig a Feketén-fehéren. Nem leszek túl hosszú, szimplán azért, mivel Anett és a többiek nap, mint nap kedvesebb és őszinte véleményekkel szolgálnak, és ilyen kritikusok ritkák a mai világban. 


Ötödik, vagyis utolsó személy blogspoton és Wattpadon is tevékenykedik, ő nem más, mint -ulzzangneko, leánykori nevén RockH, vagy szimplán Hédi. Nem csak azért olvasnám őt a továbbiakban, mert a legjobb barátnőm, nem, ez nem protekció alapján működik, hanem mert úgy vagyok vele, hogy "damn, ez a csaj tud valamit". Nem csak őszinte, hanem még a fogalmazásmódja is csodálatos. Nem is csodálkoztam, mikor novellája/novellái sikert arattak, legyen szó versenyről, vagy szimplán csak időelütés céljából. Őszintén, bírom az irományait, és sajnálom, hogy nemrég közölte, hogy egy jó ideig nem fog hírt adni magáról. 


Arigatou, gomabseubnida, hogy elolvastátok a posztot! Remélem nem csináltam semmit rosszul, mindenesetre én élveztem, az biztos. c:


Bye-bye,
















Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

#윤정한_생일_인상적이네.

Remember.

aliexpress-kihívás.